Liikuntapäivänä ohjelmassa myös :)

10.00-10.45 yläkropan tehotreeni selkä/olkapäät/vatsa ( 2henk )
11.00-11.45 jannen jalkajumppa ( 2 henk. )
12.00-12.45 Q/A kysy treenivinkkejä tai ruokavaliosta
10.00-10.45 Hyvinvoiva selkä
Tunnilla käydään läpi selkävaivojen riskitekijöitä sekä keinoja niiden ennaltaehkäisyyn ja hoitoon myös harjoitteiden muodossa.
11.00-11.45 20 min Amrap
Luvassa tiukkaa treeniä! Treenissä tullaan tekemään mahdollisimman monta kierrosta määrättyjä liikkeitä 20 minuutin ajan. Haasta itsesi ja kaverisi! Sisältää alkulämmittelyn.
12.00-12.45 Kehonhuolto
Tunnilla venytellään sekä hyödynnetään putkirullaa ja palloa.

Tervetuloa mukaan!

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>